juultje.reismee.nl

Off to Madrid!

Hi iedereen :)


Vandaag is het dan zover, mijn 3-maanden avontuurtje naar Madrid gaat beginnen! Ik heb er super veel zin in en vind het natuurlijk ook een beetje spannend. Gelukkig heb ik na een 2 maandenlange zoektocht het perfecte kamertje gevonden! Althans, eerst zien natuurlijk en dan geloven.. Maaarr de plek is in ieder geval top! Midden in het centrum en 15 minuutjes lopen van het taalinstituut. Mijn nieuwe huisgenootjes de komende 3 maanden zijn het Chinese meisje Yan en een of andere Duitse dude waar ik de naam nog niet van weet.

Tongue Out
Gelukkig komt mijn lieftallige kleine vriend Jorge me van het vliegveld halen zodat hij mooi met mijn koffer mag gaan slepen en ik nog even als een toerist achter hem aan mag lopen, op naar mijn nieuwe huisje. De eerste paar dagen kan ik hopefully nog even van het mooie weer genieten en de buurt een beetje verkennen. Maandag word ik om 8.30 bij de talenschool verwacht om vervolgens een taaltest te gaan doen. Ik ben benieuwd bij wat voor een niveau ik zal worden ingedeeld.


Ik hoop dat ik alles mee heb genomen en niks ben vergeten of nergens spijt van zal hebben het niet mee te hebben genomen. Waarschijnlijk zal ik eerder te veel onzin spullen hebben meegenomen die ik nog met geen vinger aan zal raken.. Maaar het fluisterende stemmetje in het vrouwenbrain zegt toch altijd stiekem "je weet maar nooit...". Het was wel eventjes een dilemma hoor: moet dat tosti-ijzer nou mee ja of nee!?

Undecided
en dan uiteindelijk erachter komen dat je al 6 kilo over het maximum gewicht heen zat
Yell
CRAP!!


Verder is dit mijn eerste blog ooit zoals jullie misschien al vernomen hadden, dus ik ben benieuwd of en hoe mijn schrijfkunsten zich gaan ontwikkelen.. oefening baart kunst hoop ik dan maar, zodat het toch ook nog een beetje leuk en interessant blijft voor jullie om mijn verhalen uberhaupt te gaan lezen haha.


Daar ga ik dan, met 30 kilo aan spullen EN mijn chocolade pepernoten niet te vergeten, op naar airport Weeze om vervolgens om 16.50 naar mijn bestemming te vliegen; MADRID HERE I COME!

Laughing


Adioooos Muchachoooos

Cool

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!