juultje.reismee.nl

Barca!

Holaa


Het is weer een tijdje geleden maar ik had het nogal druk mat socializen en genieten haha

Innocent
. Deze week is het weer helaas wat minder dus heb ik weer iets meer tijd. Gisteren teruggekomen van een heerlijk lang weekend Barcelona. Het was dat ik m'n bikini niet mee had genomen, anders had ik wel een paar uur op het strand doorgebracht. Halverwege oktober nog gewoon in een rokje en hemdje over straat gelopen!


Maar laat ik bij het begin beginnen. 2 weken geleden ben ik naar niveau B1 gegaan. Na een dagje examens gehad te hebben, bleek dat mijn niveau Spaans goed vooruit was gegaan

Laughing
. Nu zitten we dan ook eindelijk met 5 in de klas ipv 2. Zaterdag 12 oktober kwam Tanne voor 10 dagen over en hebben we maximaal van de Spaanse gastronomie genoten. Erg lekker gegeten en gedronken, nieuwe restaurantjes en mensen leren kennen, gewinkeld, gefeest en vervolgens vertrokken naar Barcelona waar we bij Pieter (vriend van Tanne) die sinds anderhalf jaar in Barcelona woont, makkelijk konden overnachten aangezien hij een kamer als B&B verhuurd. Zoals al verteld was het super mooi weer in Barca en werden we erg gastvrij ontvangen. Zelf had ik Barcelona 7 jaar geleden in, voor zover als dat kan, 1 dag gezien als excursie vanuit Lloret de Mar (nogal brak dus). Ik kon me er dan ook nog maar vrij weinig van herinnneren op de Sagrada Familia en de bekende Fonteinenshow na. Na de afgelopen 4 dagen weet ik wel zeker dat ik nog een keer terug ga. Barcelona is een erg mooie en romantische stad en Pieter heeft ons de beste en mooiste plekjes laten zien. Maar in eigenlijk 2 dagen en een beetje is het onmogelijk om alles te zien natuurlijk.


Helaas zit ik nu al over de helft van mijn tijd in Madrid . Ik zie er dan ook stiekem wel tegenop om weer naar huis te gaan. Aan dit leventje kan ik best wel wennen haha, maargoed wie niet.. Mijn ticket naar Nederland is al geboekt, dinsdag 3 december vlieg ik richting kou, regen en vooral weer het bekende. Het wordt langzaam al tijd om mijn kamer op internet aan te gaan bieden. 2 november komen Sjardi samen met mijn moeder en een vriendin nog 3 dagen langs, erg leuk. Dan zal ik ze eens even de mooiste plekjes van Madrid laten zien.


Adios chicos!

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!