juultje.reismee.nl

1/3

Que pasa gentee!!


Vorige week was een gezellige drukke week! Omdat heel China en Japan uit onze klas waren vertrokken bleef ik alleen nog met een Zwitsers meisje over en hadden we zo ongeveer de hele week priveles. Super intensief dus! Deze week zijn er weer wat nieuwe mensen bijgekomen en zijn we nog steeds 3 verleden tijden aan het oefenen (er zijn er 8 in totaal

Surprised
). Het is zelfs zo erg dat ik er vannacht over gedroomd heb, haha. Wel heel leuk om van Spanjaarden te horen dat ik best redelijk Spaans kan
Laughing


Zondag 2 weken terug ben ik met een aantal Nederlanders en Spanjaarden die elkaar via via kenden naar 'La Latina' geweest. Dit is DE dag om in deze buurt tapas te eten en vrienden te ontmoeten. Het was dan ook net zo druk als een zaterdag in hartje Amsterdam :| Wel moet ik echt op mijn eetgewoonten gaan letten want het is me nu al 3 keer overkomen dat ik uit school ben gaan terrassen en dus zonder te eten (muv enkele tapas) rond een uurtje of 12 thuis kwam. Niet echt verstandig dus... Verder komt het eigenlijk bijna elke dag wel neer op tapas en cervezas, erg vermakelijk haha!


Het weer is deze week helaas even wat minder. Van de 30+ overgestapt naar ongeveer 25 en regen maar dit schijnt de komende dagen gelukkig weer iets beter te worden! Er zit nu alweer een maand op dus ik zit op 1/3 van mijn Madrid avontuur

Frown
komende 2 maanden nog maar even goed genieten dus!


Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!