juultje.reismee.nl

Mañana mañana

Hola!


Ik heb echt even een gebrek aan tijd gehad de afgelopen week.. Super veel gedaan en weinig geslapen vooral. Vanaf dinsdag tot en met zondagavond non-stop in de weer geweest met naar school gaan, tapas eten, terrassen, uitgaan, salsa dansen, winkelen en de stad verkennen. Dinsdag na school gelijk doorgegaan naar het terras met wat mede Enforex-studenten en woensdag naar club 'Gabana' geweest. Viva España!! want de entree was gratis en open bar tot een uurtje of 1

Laughing
Daarvoor al een aantal biertjes gedronken bij een van de bekendste ketens waar een pul bier 1 euro kost. Je moet wel echt uitkijken waar je een biertje besteld want het kan ook zomaar 5 euro kosten!??


Vanaf donderdag is Amber 3 nachtjes bij me blijven slapen wat super leuk was aangezien zij zelf 2 jaar in Madrid heeft gewoond en me wat leuke tentjes kon laten zien en wat tips kon geven betreft onder andere winkelen en brak ontbijten

Innocent
Ook zijn we 2 avonden met haar Spaanse vriendinnen uitgeweest en hebben we ons goed vermaakt. Vrijdag heb ik ook nog een aantal gezellige hotello's uit Maastricht leren kennen die hier stagelopen, waaronder ook Anne uit Tiel. Zaterdagavond zijn we gaan salsa dansen, althans voor mij een poging tot... Ook dit was erg leuk en er waren genoeg mannen die je het maar al te graag wilden leren!


Zondagochtend heb ik met mijn huisgenoten pannenkoeken ontbeten om elkaar wat beter te leren kennen en de huisbaas even ontmoet. Ik had een maffiabaas verwacht aangezien het hem niet interesseert hoe de staat van het appartement is, wie er wonen en alleen maar geld wil zien. Maar het bleek gelukkig een vrolijke oude Spanjaard.


Zondagavond vertrok Amber en kreeg ik weer even tijd om het wat rustiger aan te doen en vooral bij te slapen. Spaans gaat tot nu toe prima. Ik heb 1 uurtje per dag cultuurles van een iets minder leuke lerares, maar de 4 uur daarna gelukkig van 2 erg grappige leraren. Morgenochtend ga ik maar eens even voor hardloopschoenen shoppen aangezien die van mij niet meer in m'n koffer pasten

Frown

Hasta Luego!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!