juultje.reismee.nl

Primera clase de Español

Hola Guapaaas!


Na een relaxt weekendje de stad wat beter leren kennen en op mijn verjaardag crepes gegeten met mijn huisgenoot Markus en nog wat Erasmus studenten. Daarna samen met nog zo'n andere 100 internationale studenten deelgenomen aan een wekelijkse pub crawl, oftewel een 'kroegentocht'. Dit was best gezellig! Alleen een beetje jammer dat iedereen al groepjes had gevormd tijdens de pub crawl van vorige week. Wel met wat leuke mensen gepraat, veel Duitsers en Fransen vooral. En ik maar denken dat Nederland best wel wereldwijd bekend was; een Frans meisje van 20 wist niet eens waar Nederland ligt

Surprised
laat staan dat ze wist wat het red light district was..... ik was even in shock zoals je zult begrijpen!


Vandaag om 08.30 moest ik op school zijn voor mijn taaltest. Maar zoals dat op z'n Spaans gaat, ging de school pas om 08.35 open. Voor het taalinstituut stonden nog zo'n 8 mensen te wachten om een taaltest te doen, vooral veel Aziaten. Na de taaltest bleek dat ik op taalniveau A2 zit en kreeg ik mijn rooster: elke dag van 13.35 tot 18.30 les. Dus toen kon ik weer terug naar huis!


Na uiteindelijk net 5 uur les te hebben gehad ben ik behoorlijk gaar! De airco stond ook zo hard dat ik daarna echt even moest opwarmen in de zon

Innocent
. Naast Aziaten gelukkig ook nog 2 Nederlanders leren kennen, waarvan ik met 1 en nog wat andere mensen die Spaans leren wat biertjes ga drinken vanavond
Laughing


Un Besito

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!