juultje.reismee.nl

Eventjes Assepoesteren..

Buenaaaaas!


Eindelijk ff relaxen op m'n inmiddels schone kamertje. De locatie en de kamer/appartement zijn echt geweldig

Laughing
, 2 minuutjes van de grote winkelstraat Gran Via en een hoop leuke barretjes en restaurantjes.Mijn huisgenootjes lijken me tot nu toe ook leuk. De naam van de Duitse Dude is inmiddels bekend; Marcus. Gisteravond even kort met Yan & Marcus kennisgemaakt en toen met Jorge wat basic inkopen gedaan en gaan eten. Gelukkig was ik al gewend aan de Spaanse gewoonte om dit rond 22.00 uur te doen.


Toen ik hier aankwam was het echter wel een zooi. De vorige bewoners zijn overhaast met de noorderzon vertrokken geloof ik want serieus alles hadden ze laten liggen. Van een wetsuit tot condoomverpakkingen, hash, graffiti spuitbussen, kapot glas en niet te vergeten een gangnam style aansteker

Cool
. Vandaag dus maar even een grote schoonmaak gehouden en jawel zelfs de ramen gezeemd! Ook even al het beddegoed en kussenhoezen gewassen en ik voel me al helemaal thuis.


Nu maar even de wat uitgebreidere boodschapjes doen en uiteraard een paar biertjes om mijn verjaardag alvast in te luiden!


Eerst maar even douchen want ik stink..


Hasta pronto!

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!